Investering, der er alt andet end kedeligt

Pf 9413 Copy
Kunde
Ejendomsinvestering A/S
Tema
Investering
År
2020
Services
Visuel identitet Logo-design Tone of voice Kernefortælling
Fotograf
Roar Paaske
Video
Velkendt

Kommunikationsskalaen

Vores skala hjælper os og dig med at starte samtalen om jeres kommunikationsform. Samtidig giver den dig et overblik over, hvor på skalaen jeres tone of voice er placeret. Herunder er den vist i relation til casen.

Frisk
15%
Fresh

Besøg Ejendomsinvestering.dk

Navnet siger det hele! Arh, vi spoler lige tilbage. Navnet siger en stor del, men ikke alt. For virksomheden Ejendomsinvestering A/S rummer noget særligt på vejen mod investeringer med gode afkast.

Der er masser af fortællinger, der definerer essensen i Ejendomsinvestering A/S, deres tilgang og investorernes engagement. Så vi satte os for at grave sammen med de passionerede gode folk! Reelle fortællinger flytter holdninger, følelser og, i sidste ende, handlinger. Derfor skulle der både grovgraves og fingraves ind til en kernefortælling for Ejendomsinvestering A/S.

Pf 9326

To mænd på en mark i det midtjyske. Det er med til at visualisere en ærlig kernefortælling for Ejendomsinvestering A/S. For hér starter de med deres investeringer – i jorden. Og de er ikke bange for at trække i gummistøvlerne, for de er med i hele processen.

Hey hov, hvorfor er en kernefortælling både vigtig og nødvendig?

  • En kernefortælling beskriver, hvad der adskiller Ejendomsinvestering A/S fra konkurrenter i markedet.
  • Og hvad der (måske) kan synes at være selvfølgeligheder, men som er vigtige elementer i at føle sig tryg som investor, italesættes.
  • Der sættes ord på det særlige ved Ejendomsinvestering A/S i en kernefortælling. Det handler om dét, du møder, oplever og det de gør for dig som potentiel investor.
  • Derudover, og det skal ikke undervurderes, giver en god kernefortælling både en stolthed og en sikkerhed internt: "Yes, dét er dem, vi er!"

Vi elsker udfordringer, og designet af logoet gav heldigvis flere. For det første, for nu at sige det som det er, er navnet relativt langt, og for det andet så skulle A/S indgå som en del af navnet, og for det tredje var der et ønske om, at få E og I til at træde tydeligt frem. Vel at mærke uden at det direkte læses som en del af navnet. Men bevares - det er da alt sammen udfordringer, som naturligvis kan løses.

Derfor er bomærket blevet en fin balance imellem et læsbart element og et grafisk element, der også fungerer, når det står alene.

Ei Logo Samlet@2X
Ei Logo Symbol
E og I er del af bomærket, som samtidig giver tydelig referencer til en plantegning og samtidigt let og lækkert understreger, at Ejendomsinvestering handler om ejendomme.
Ei Logo Typografi
Typografien i logoet er tilpasset, så det rummer elegante detaljer i flere af bogstaverne.

Udover logoet har vi designet en række visuelle greb og elementer, som bl.a. kommer til udtryk på websitet, i kommende prospekter m.v. De fungerer som en indbydende forlænget arm af den visuelle identitet, så designet skaber et sammenhængende og ensartet billede af Ejendomsinvestering A/S.

To flotte og veldesignede typografier er valgt til at understøtte formsproget, og de gør sig både drønlækkert i tal og bogstaver. Og det er helt essentielt, når det i stor stil vil være tal, der skal kommunikeres.

Ei Typo Overblik@1X
Ei Cirkular Detalje@1X
Ei Detalje Lines@1X
Ei Typo Detalje@1X
Farver - bevidst rolige og afdæmpede. Samtidig har vi tilsat et par farver, der står skarpere og giver et godt modspil og liv til hele designet.
Ei Logo Farver
Ei Ikoner Samlet
Ikonstilen har en tæt og lækker sammenhæng med det øvrige design, hvor streger, af forskellige tykkelse, er gennemgående elementer.

Et design på skærmen kan (næsten) altid fremstå lækkert, men designet står for alvor sin prøve, når det skal omsættes til konkret brug i virkeligheden. Shine bright like a diamond, som man siger på nudansk. Derfor er det ikke mindre end en fryd at se, når designet for Ejendomsinvestering A/S står klart, tydeligt og elegant på bl.a. virksomhedens varebiler.

Ej Transporter Deko Mockup
Sæt hjul på designet! Ét af de første elementer vi har designet, er virksomhedens biler. De er svære at holde øjnene fra i trafikken.
Pf 9413 Copy

Fra bil til bord. Hvordan oplever du Ejendomsinvestering A/S i det materiale, der lægges på bordet foran dig? Vi har designet gennemført lækre visitkort, der både i design og tryk viser elegance og overskud. Designet er naturligvis gennemgående og billedet personligt for hvert enkelt visitkort.

Førstehåndsindtrykket er altid vigtigt – både når man introducerer sig som person, men bestemt også når man via materiale introducerer sin virksomhed til potentielle nye kunder/investorer.

Ei Business Card Mockup 3
Ei Business Card Mockup 1

Er du nysgerrig på at se designet i brug? Vi forstår dig.

Karsten
Partner og vanebrydende lead designer
Vokseværk00688 Kopier

Vi skal snakke sammen!

Tag fat i Karsten for mere information og uddybning. Måske du har et specifikt afklarende spørgsmål eller behov for at finde ud af, om der er et match i kompetencer og kemi fra vores side. Tag kontakt til os – det koster aldrig noget at spørge.